måndag 6 oktober 2014

Jag kanske har köpt nått...


..men är inte säker på det. Jag har haft en köporder ute på marknaden idag, eftersom jag fått tillgång på pengarna från fondförsäljningen.  Den borde ha resulterar i ett köpresultat, enligt de kursnivåer som verkar gällt under dagen i bolaget i fråga. Men i kväll har Avanzas hemsida allt annat än levererat så jag har inte lyckats få någon klarhet i dagens resultat. Det lyckades att logga in, men sedan fanns inga kurser etc, så spänningen är olidlig. Ska Fattigbonddräng lyckas få sin skönhetssömn i natt? 

Något som tidigare inte fungerat så bra är investerar sm. Men idag verkar det som om det kommit till start. Det är lite märkligt att det här med kurser på diverse instrument skall vara så svårt att få till att fungera. Det är väl trots allt inte första året som handel med dessa investeringar är igång, en viss erfarenhet borde väl finnas vid det här laget. Eller har kunderna blivit så många att, bankernas datasystem inte räcker till? Eller är det för mycket lull lull på sidorna. 

Hoppas att Avanza jobbar på ordentligt i natt, så jag vet om/vad och hur mycket jag köpt till i morgon.

//Fattigbonddräng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar